środa, 23 kwietnia 2008

Odcinek 45

Odcinek 45

-Co ty zrobiłeś?!-zdenerwowała się Verka

-Nie miałem już bluzki.-powiedział

-Super...

-bądź tak dobra i mi uprasuj.-poprosił ładnie

-Ja akurat nie jestem z tego dobra ale Syla umie.- powiedział i zawołał siostrę

-O co chodzi?-spytała wchodząc Sylka

-Uprasujesz mu bluzkę?-zapytała-Wiesz że ja nie jestem z takich rzeczy dobra a on jest jeszcze gorszy.

-Dobra.-powiedziała łaskawie

-To my będziemy na dole.-załapała Richie'go za ręke polecieli na dół a Syla została sama

Na dole chłopaki wymyślali co można porobić.

-I co wymysliłeś coś?-spytał Jay Izz'ego

-Chyba.-powiedział Izzy

-Jak to chyba?

-A może by tak pójść do wesołego misteczka?!

-Fajny pomysł.-pochwaliła Vera-Tylko trzeba poczekać aż Syla uprasuje Richie'mu bluzki.

-Jak pójdziemy do domu strachów to się zgadzam.-powiedział Richie

-Zobaczysz jak moja siostra będzie szła na randke. To dopiero będzie koszmar.-zaśmiała sie Vera

-Już?-krzyknął Richie na górę

-Już.-odpowiedziała Syla i zeszła z koszulką na dół

-Idziemy do wesołego misteczka.-oświadczył Jay

-Fajny pomysł.-pochwaliła Syla

-I do domu strachów więc lepiej idź blisko Chris'a.-powiedział Cameron

Poszlli do wesołego misteczka. o drodzę czychało kilka fanek.

-Skąt one się dowiedziały że my tu mieszkamy?-dziwił się Richie

-Mają źródła.-powiedział Jay

-Ja miałam.-powiedziała Vera-Mam twoje zdjęcie jak jeteś mały i siedzisz w wannie.-powiedziała do Richie'go-A twoje jak śpiewasz w churku.-wskazała na Chris'a

-Ja te gazety kiedyś pozwę.-powiedział Chris

Richie tylko się poczeriwieniał.

Gdy doszli do wesołego miasteczka postanowili iść a karuzelę.

-Ostatnio byłam w wesołym misteczku jak miałam 11 lat.-powiedziała Vera i wskoczył do wagonika

-Ja chodziłem tu często. Bo lubiłem dom strachów.-powiedział Richie i wskoczył do wagonika w którym siedziała Vera

Syla siadła razem z Chris'em.

-Jak to jest że mnie nie lubisz a jesteś wszędzie tam gdzie ja jestem?-spytał zdziwiony Chris

-Ja nie powiedziałam że cię nie lubie...-powiedziała nieśmiało Syla

Brak komentarzy: