niedziela, 20 kwietnia 2008

Odcinek 38

Odcinek 38

-Mogę kogoś zaprosić.-zaproponowała Vera

-Jakąś w moim stylu.-powiedział Izzy

Bawili się tak do drugiej po południu.

A potem Jay zaproponował żeby dziewczyny zaśpiewały.

Najpierw zaśpiewała Syla.

Postanowiła puścić podkład do piosenki Cascady ,,Everytme We Touch''.

-To my obie zaśpiewamy tą piosenkę a wy ocenicie która lepiej.-zaproponowała Syla

-Dobra.-powiedzieli razem

-To ty siostra pierwsza śpiewasz.-powiedziała Sylka-Masz ładniejszy głos.

Vera zaczęła śpiewac z muzyką ale ta pisenka brzmiała jakby naprawde Cascada ją śpiewała.

-Cascada może się schowac.-powiedzieli po piosence chłopaki

-Ale w skali 1-10 masz jedenaście.-powiedział Jay

-Siostra teraz ty.-powiedziała Vera

Syla śpiewała tez ładnie ale trochę fałszowała i parę razy się pomyliła.

-No w tej samej skali daje....-zawahał się Jay i popatrzył na innych

-Ja bym dał.....no...-zaczął Chris

-Dajemy wszyscy po 8.-skończył odważnie Izzy

-Odważny jesteś.-powiedział cicho Mikel

-Wiem że nie mam talentu tak jak moja siostra ale nie jestem najgorsza w śpiewaniu.-podsumowała Syla

Nagle zadzwonił Very telefon.

-Słucham?-odebrała

-Cześć. Pamiętasz mnie jeszcze? To ja iocia Beata.-powiedział głos po drugiej stronie słuchawiki

-Tak pamiętam cię ciociu.-powiedziała

-To ta wytwórnia w której pracuję szuka nowych modelek i pisenkarek.-powiedziała ciocia-Właśnie dlatego pomyśłam o tobie ty pięknie śpiewasz.

-Super.-powiedziała zadowlona Vera-A gdzie to jest i kiedy?

-W Berlinie jutro. Pasuje ci?

-Oczywiście. Akurat jestem w Berlinie. A Sylwia też może przyjść?

-Oczywiście ale niestety mogę wybrać tylko jedną.-powiedziała troszkę smutna

-A gdzie to będzie?-spytała podekscytowana Verka

-W cenrtum handlowym.-powiedziała-Przyjdziesz?

-Oczywiście. Ale muszę trochę ubrań.-powiedziała Vera-Cześć ciociu.

-Do zobaczenia.-powiedziała ciocia

Rozłączyła się.

-Kto to?-spytała czytając gazete siostra.

Brak komentarzy: