niedziela, 20 kwietnia 2008

Odcine 37

Odcinek 37

-A kto losuje?-spytał Jay

-Niech Syla losuje.-powiedział Mikel

-Dobry pomysł.-pochwalił Izzy

-Juz wylosowałam.-powiedziała

-Co wylosowałaś?-spytała Vera-Rhytm of life.

-Super. Pamiętam to jeszcze. Nagrywaliśmy teledysk do tego parę tygodni temu.-powiedział zadowolony Richie

-Chcesz im ułatwić?-spytała Vera

-Watrinka. Idź lepiej po swojego Chrisa żeby przeszedł tańczyć.-powiedział Izzy

-Ja nie jestem....-zaczęła Syla ale Jay jej przerwał

-Idź juz lepiej.

I poszła Syla posłusznie na górę do Chrisa.

-Pamiętacie chcyba że znam to na pamięc?-spytała uśmiechając się Vera

Oglądałaś pewnie Big in Ameryca.-stwierdził Jay

-Tak.-powiedział Verka

-Ale na teledysku jest inny układ.-przypomniał Richie

-To będzie problem.-powiedziała

Na górze Syla zapókała do pokoju jej i Chrisa.

-To ja. Sylwia.-powiedziała

-Otwarte.-powiedział obojętnie

Syla weszła i usiadła obok niego na łózku. Akurat oglądał zdjęcia.

-Ładne.-pochwaliła-Ty je zrobiłeś?

-Tak.-powiedział dalej obojętnie

-Nie obrażaj się na mnie. Nie chciałam żebyś przegrał. Chciałam tylko zeby ktoś skończył tą grę.-przepraszała

-Nie musisz przepraszać.-powiedział-To nie twoja wina że mi się podobas.-powiedział ciszej.

-O co chciałeś mnie wtedy zapytać?-spytała

-I tak sie nie zgodzisz.-powiedział wstał i zszedł na dół

-Co wy tu robicie?-spytał zdziwiony gdy zobaczył że tańczą

-A co nie widać?-krzyknął głośno Richie

-Radio na ful włączone to się bawimy!-krzyknął Izzy-Chodź z nami potańczysz.

Chris'owi od razu poprawił się humor. Zaczął tańczyć a na dół zeszła Syla.

Chris podszedł do niej i zapytał:

-Zatańczysz?

-Z przyjemnością.-powiedziała uśmiechnięta i poszła tańczyć

-Trochę tu za mało dziewczyn.-powiedział Izzy

Brak komentarzy: