niedziela, 20 kwietnia 2008

Odcinek 33

Odcinek 33

-Wysłów sie wreszcie.-niecierpliwiła się Sylwia

-Nie ważne....-powiedział Chris

Zeszli na górę gdzie zastali troszke dziwny dla nich widok.

-Jestem już wujkiem?-spytał Izzy bijąc wszystkich poduszką

-Nie.-odpowiedziała Syla-Co wy tu robicie?

-A co nie widać?-spytał Mikel

-Bijemy się na poduszki.-powiedział J J

Cameron rzucił im poduszki wszyscy zaczęli się bić.

Gdy skończyli się bić była 3-ecia nad ranem.

-Jestem wykończony.-powiedział Chris

-Jeszcze raz musisz umyć włosy po kar-Chris zakrył ręką buzię Sylwi która nie mogła dokończyć

-Po czym?-dopytywała się Vera

-Po niczym.-powiedział obojętnie Chris

Sylvia podała tyłem siostrze aparat ze zdjęciami. Veronica oglądała zdjęcia i nagle zaczęła się śmiać.

-Z czego się śmiejesz?-spytał Jay i zaraz podszedł do niej i też zaczął sie śmiać

-Ładnie ci z kawałkami mięsa na głowie.-powiedział ze śmiechem Jay

-Udyszę cię!-powiedział Chris i popatrzył na Syle

-Ja tylko zrobiłam parę zdjęć ni więcej.-broniła się

-Czekajcie zaraz przynise laptopa to wrzucimy to na waszą stronę internetową.-powiedziała Vera i poszła na górę

Za kilka minut zdjęcia Chris'a z karmą mięsną na głwoie były na ich oficjalnej stronie. No i chociaż Chris próbował Veronice zabrać laptop to mu się nie udało.

-Ja się kłade.-oświadczyła Syla i reszta zrobiła to samo.

Rano gdy wszyscy wstali zobaczyli że w pokoju Wery jeszcze oboje śpią.

-Wchodzimy i oblewamy ich wodą?-zaproponowała Syla

-Lepiej nie.-powiedział Izzy-Nie wiadomo co tam robią.

-Izzy!!!-krzyknęli wszyscy

Po cichu jednak weszli i okazałos ię że......

Brak komentarzy: