niedziela, 20 kwietnia 2008

Odcinek 32

Odcinek 32

-Słucham?-spytała Syla-Nie ma mowy.

-Jak nie hcesz to nie graj.-powiedział obojetnie Izzy

Wszyscy się zgodzili nawet Jay.

Pierwsza musiała kręcić Syla.

-Dlaczego ja?!-buntowała się

-Bo nie chciałaś grać.-powiedział Izzy-A ja lubie robić ludziom na złość.Kręć!

Syla zakręciła i wypadło na Chrisa.

-Co ja mam oddać?!-pytał się

-Bluzkę.-zaproponowała Syla i zdjęła mu bluzkę

-Hej! -krzyknął ale ni buntował się

-Chris kręć.-powiedział Jay

Wypadło na Vere która miała tylko bluzkę i miniówkę. Wszyscy się na nią popatrzyli.

-Nie karzecie mi zdjąć bluzki ani spódnicy?!-powiedziała

-Dlaczego nie?-spytał Cameron

-O nie. Dobrze że mam buty.-powiedziała i zdjęła jednego buta

Zakręciła i wypadło na Jay'a.

-Jay oddawaj koszulkę!-krzyknął Mikel a J J posłusznie zdją bluzkę

-To będzie nudne dopóki dziewczy nie zedjma bluzek.-powiedział smutny Izzy

-I to ma być rodzina?!-powiedziała Syla-A gdzie Chris ???

-Poszedł do łazienki.-powiedziała Vera-Powiedział że musi jezcze raz umyć włosy bo musię kleją czy coś takiego.

-Musze mu oddać aparat!-przypomniała sobie i poszła na górę a wszyscy chłopcy popatrzyli na Vere

-Nie myślcie nawet o tym!-powiedziała i szybko wstała z podłogi

Na górze Syla wzięła aparat Chris'a i poszła do łazienki.

Weszł bez pukania a Chris był w samych majtkach.

-Twój aparat.....-zaczęła ale przerwała-Co ty tu robisz w samych majtkach?

-Myje włosy. Ta psi karma cały czas się klei.-powiedział

-Mam twój aparat.-powiedziała

-Dobra. dzięki że porobiłaś mi zdjęcia.-podziękował

Gdy juz umył włosy rozczesał je spytał sie Syli:

-Wiesz że nasz Cameron chodzi z twoją siostra?!

-Wiem no i?-spytała obojętnie

-A ty czy może bys a byłayś.....-zaczął

-Wysłów sie w końcu-niecierpliwiła sie Sylvia

Brak komentarzy: