czwartek, 21 sierpnia 2008

Odcinek 60

Odcinek60

Gdy w końcu odskoczyli od siebie Vera zaczerwieniła się. Jay poszedł do reszty a Verka do siostry.
-Syla...Mam mały problem..-zaczęła
-Jaki?
-Pocałowałam Jay'a!
-Przypadkiem czy specajalnie?
-Nie wiem bo to on mnie pocałował.
-A ktoś to widział?
-Chris ma to chyba na zdjęciu a Richie stał tam dalej.
-To faktycznie problem...
Wstały i poszły do chłopaków którzy stali juz na dworze.
-Kto pozwolił wam robic nam zdjęcia?!-powiedziała Syla
-Nikt....-powiedział Chris
W drodzę do domu wygłupiali się a Richie zachowywał sie jakby tego wogóle nie widział.
Szedł z Veronicą za ręke i gdy przechodzili obok fontanny Richie wziął ja na ręce i podszedł a raczej podbiegł po fontanne.
-Nie...-krzyczała Vera próbując jakos ratować sie przed prysznicem ;p
-Dlaczego nie?-zasmiał się Richie i pocałował ją
Chris gdy zobaczył że oni się dobrze bawią wziął Syle na ręce i zrobił to samo.
-To trzy, czte-ry!-krzyknął Richie i oboje z Chris'em wrzucili dziewczyny do wody
Dziewczyny najpierw piszaczyły ale potem złapały chłopaków i też ich podtapiały. Richie zaczął całowac Vere w fontannie.
-Tylko pamiętajcie ze to miejsce publiczne.-powiedział Jay śmiając się z tego jak Chris z Sylką się podtapiali
Gdy w końcu wyszli byli przemoczeni od stóp do głow Izzy powiedział;
-Ale jak wy teraz wrucicie do domu? Przecież trzeba jeszcze przejść przez centrukm
-Richie!-zazłościła sie Vera-czego mi nie powiedziałeś że jeszcze trzeba przez centrum iśc.
-Zapomniałem.-powiedział
Gdy jakims cudem doszli do domu Chris otworzył swoją torbę powiedział:
-Gdzie mój aparat?
-U mnie.-powiedział Jay-nie chciałem zeby sie zamoczył.
-Super.
-Ale zamiast aparatu mam...-zaczął Chris i zawołał innych
Otworzył torbę a wszyscy zaczęli sie śmiac.
-Fajna ryba.-powiedzał Richie wyjmując chyba jakąś welonkę z troby
-Co z nia robimy?-spytał Mikel
-Włożymy Syli pod poduszkę.-zasmiała sie Vera
-Bardzo śmieszne.-powiedziała udajć obrażoną

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wszystkie odcinki są super!
Twój blog jest super: )
PoZdRo :*

Anonimowy pisze...

wszystko jest super ...
czekam na więcej odcinków :)