środa, 23 kwietnia 2008

Odcinek 50

Odcinek 50

-A może pójdziemy do basenu się pokąpać?-zaproponował Izzy

Wszyscy się na siebie popatrzyli.

-A może by tak Izzy'ego utopić??!-zaproponowła Syla

-Nie możesz. Jestem twoją rodziną. To innym pomysł.-zastanawiłał się chwile-szeże mówiąc to nie mam pomysłu..

-To co robimy?-spytał Jay

-Robimy sesję zdjęcową.-palną Chris

-Mi pasuje pod warunkiem że to ja robie zdjęcia.-powiedziała Sylka

-Dobra. Ale ja z tobą.

Poszli na dwór za dom.

-To gdzie robimy zdjęcia?-spytał Chris

-Byle gdzie...-powiedziała syla i zaczęła ustawiać Vere do zjęcia

Każdy miał po kilka fotek.Nagle gdy dziewczyny robiły US5 zdjęcie coś się błysneło i zaczął padac deszcz.

-Uciekamy czy mokniemy?-spytał Izzy

-Vera zamykamy ich na dworze?-spytała cicho siostre Syla

-Dobry pomysł...-szepnęła Verka

Szybko pobiegły do drzwi na dwór. Wleciały do domu i zamknęły drzwi.

Poszły na balko i powiedziłay:

-Kto się teraz do domu dostanie dostaje od Syli całusa.-krzyknęła Vera-Takrze Chris musisz wygrać!

-Siedź cicho!-kopnęła siostre Syla

Obie patrzyły jak chłopaki próbują wspiąć się na balkon albo wejść przez okno.

W końcu wepchneli jakoś Richie'go i Chris'a przez okno.

-To gdzie nasza nagroda?-spytali podkradając się do dziewczyn od tyłu

-Skoro musimy...-powiedziła obojętnie i podeszły do Richie'go i Chris'a

Vera pocałowała Camerona a Sylka Watrina.

-A teraz już nas wpuścicie?-spytał przemoczony Jay

-Może....

Brak komentarzy: