sobota, 12 stycznia 2008

UWAGA!!!

Słuchajcie ta wiadomość jest dla tych co nie lubią US5!
jeśli ich nie lubicie to po co wchodzicie na blogi na ich temat??
każdy jest inny i lubi coś innego więc nie powinno się mówić że
ktoś jest poje.... tak jak ten zespół bo to świadczy tylko o tej osobie
ta wiadomośc tyczy sie najbardziej anonimowej osoby która napisała
mi komentarz cytuje:
zjebany blog jak mozna o tych pedalach pisac
pewnie jestes zjebana tak samo jak oni

Jeśli macie pisać coś takiego to lepiej dajcie sobie spokój i nic nie
piszcie:)no to by było chyba na tyle aha następny odcinek opowiadanka
będzie jak będzie chociasz 5 komentarzy :)pozdro

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Siemka! Fajny bloguś! Ja też mam bloga o US5. Jeśli chcesz go zobaczyć wejdż na www.polly-us5.blog.onet.pl Aha i mam małą prośbę: mogłabyś mnie dodać do swoich linków? Jeśli to zrobisz odwdzięczę sie tym samym. Z góry dzięki. Papa

Anita pisze...

Blagam pisz nexta pleas

Anita pisze...

Prosze pisz nexta bo to opko jest zaaaaaaajebiste

Anita pisze...

pisze w imieniu mojej kolezanki ktora niestety niema neta a czytala to opko u mnie cytuje co powiedziala i kazala mi napisac w komie "To jest zaaaaaajebiste kocham to opko i niemoge doczekac sie nexta"

Anita pisze...

To jeeeeeeeeeeest cudowne czytam to juz chyba 1000 raz. Blagam pisz nexta.

Anita pisze...

Polece to opko moim przyjaciolka bo jest poprostu swietne:):):)Pozdrawiam

Kala pisze...

Suuuuuuuuuuuuper:):):) Blagam pisz szybko nexta. Pozdrawiam

Ada pisze...

Blagam pisz nexta!!!!!!!!!!

Ada pisze...

Blagam pisz nexta bo zwariuje!!!!

Ada pisze...

Anita mialas racje to opko jest cuudowne.

Anonimowy pisze...

Prosze pisz nexta bo to opko jest zaaaaaaajebiste